Laatste loodjes! - Reisverslag uit New York, Verenigde Staten van Christel Herben - WaarBenJij.nu Laatste loodjes! - Reisverslag uit New York, Verenigde Staten van Christel Herben - WaarBenJij.nu

Laatste loodjes!

Door: christelherben

Blijf op de hoogte en volg Christel

19 Augustus 2010 | Verenigde Staten, New York

Het einde is in zicht!

Nog maar een week voordat de kids definitief het kamp verlaten en de rust weer terugkeert in dit ooit vredige stukje natuur. Momenteel is er van rust totaal geen sprake. De staf had ons al gewaarschuwd voor de laatste groep kinderen en ze hebben geen woord teveel gezegd. Ze zijn brutaal, arrogant, hebben nergens zin in en vandaag heb ik weer een gevecht tussen 2 meiden moeten stoppen en dingen gehoord waar m'n haren van overeind gaan staan. Ze zijn echt een ramp!

Positief...

Maar goed, we proberen natuurlijk nog wel positief te blijven, sommige kinderen zijn erg leuk, onwijs grappig en ze blijven je verbazen. Het is dus nog steeds de moeite waard, al hebben alle counselers hier het idee dat we uit elkaar vallen van vermoeidheid.

Laatste dagen

Donderdag eindigt het kamp deze zomer en hebben we een welverdiend feestje voor de staf. Vrijdag dan eindelijk een weekendje in Washington doorbrengen en maandag al weer terug naar huis, voelt alsof het voorbij is gevlogen en alsof ik hier al 2 jaar zit!

Oh, ik hoor buiten dat Free Hour over is, dus alle kids komen weer naar de verzamelplek, tijd voor de volgende activiteit!

Mis jullie allemaal steeds meer!
Tot snel, xxx Christel

• 20 Augustus 2010 - 08:43

Thea En Ton:

lieve christel,
    nog even en dan zit het er op voor je, nog even doorbijten!!!
    We zien je snel als je weer heel thuis gekomen bent.
    Dikke kus van Ton en Thea en tot snel!!

• 20 Augustus 2010 - 22:57

Cora:

He meissie,

Ga je terug naar huis?
    Broer Tim is afgelopen weekend geweest. Was enorm gezellig. Jongens waren allemaal langsgekomen en we hebben de hele middag lekker bijgekletst. Met z'n allen aan de tafel gehangen, met een drankje en een hapje.
    Goh ik mis hem nu al.Laat hij maar gauw weer in Nederland komen wonen. Maar dat zal wel niet gebeuren. Mis de oude tijd wel toen we nog veel met elkaar om gingen. Nou meissie, voorzichtig aan en zie je gauw. kus van ons allemaal.

• 25 Augustus 2010 - 18:47

Wybrich:

Hoi Christel,

Leuke verhalen en foto's, het is een hele ervaring met zo'n stel meiden, maar vooral de trips in de weekenden klinken goed! Geniet nog van de laatste momenten USA. Alvast goede reis thuisvaarts en veel plezier met je volgende stappen in de wereld!

Groeten, Wybrich

• 26 Augustus 2010 - 12:19

Tim:

Hoi zusje! Geniet van het feestje. Jammer dat we elkaar net mis lopen, maar ik zie je snel!

Kus, Tim