Korte update! - Reisverslag uit New York, Verenigde Staten van Christel Herben - WaarBenJij.nu Korte update! - Reisverslag uit New York, Verenigde Staten van Christel Herben - WaarBenJij.nu

Korte update!

Door: christelherben

Blijf op de hoogte en volg Christel

26 Juni 2010 | Verenigde Staten, New York

Ok, even een snelle update. We hebben net gehoord in welke afdeling we zitten, ik zit in de LI, oftewel Lower Intern oftewel 12-jarigen :) We hebben al een geweldig lied wat we zingen en gaan straks welkomborden maken, de kinderen komen zondag aan!

Gister naar New York geweest en alleen maar met m'n mond open rond gekeken, 't is zo geweldig alles te zien wat je al jaren uit de films kent en ineens in het echt ziet. Ga er zeker nog veel heen!

Ga proberen deze dagen foto's online te zetten! Bedankt voor al jullie leuke berichtjes!

x Christel

  • 27 Juni 2010 - 08:20

    Thomas:

    Hi Christel,

    Het klinkt al gelijk leuk daar! Heel veel plezier, succes met de aankomst van je kinderen ;-). Ben benieuwd hoe het je daar verder zal vergaan. In ieder geval al leuk dat je er überhaupt bent gekomen! En je weet het: paspoort op je lijf laten vastlijmen! ;-)

    X, Thomas.

  • 27 Juni 2010 - 09:00

    Annemiek En Donald:

    Hoi Christel
    Leuk dat je vanaf vandaag met de jeugd aan de slag kan. Leuke leeftijd !!!
    Stuur maar gauw foto's op dan kunnen we mee genieten.
    Veel plezier

  • 27 Juni 2010 - 11:07

    De Haasjes:

    Hoi Chris ,

    Klinkt helemaal goed!!
    We zijn benieuwd naar je foto's.
    Veel plezier met "jouw" kinderen!!

    xxx de Haasjes

  • 30 Juni 2010 - 10:16

    Jasmijn:

    Waauauauw Christel super!! Ben zo blij dat ik je nog in levende lijve gezien heb voor je vertrok, zodat je me meer uitleg kon geven over reis, nu kan ik je plannen daar beter volgen! Bij je eerste bericht kreeg ik al mee kriebels in m'n buik van de zenuwachtigheid, bij de tweede post was ik gewoon stikjaloers dat jij naar de Big Apple bent geweest, en wss nog wel een paar keer zal gaan, echt een droom die uitkomt, niet!!!?
    Ik kijk heel erg uit naar je foto's!
    Zeg en leer die mensen daar maar eens cornflakes als ontbijt/gezonde slaatjes/... kennen want heb net nog in krant gelezen dat een kwart van de Amerikanen aan obesitas lijdt! niet dat ik dat nog niet wist natuurlijk maar toch! Veel succes daar met dat BMI op peil te houden! Ben ook benieuwd hoe de kinderen meevallen...
    Ik ben mij hier aan het klaarmaken voor een snikheet Werchter festival,wordt ook hard! Tis hier nu ong even warm als daar precies, dat hebben we dan toch gemeen. Heb trouwens de MP4 speler goed ontvangen met de post, echt ongelooflijk vriendelijk van jou dat jij nog de tijd hebt gevonden tussen al je voorbereidingen door om dat op te sturen, zal kosten overschrijven naar je rekening uiteraard.

    Kijk uit naar je volgende post!!!!

    Groetjes,
    Jasmijn

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Christel

Actief sinds 21 April 2010
Verslag gelezen: 229
Totaal aantal bezoekers 35407

Voorgaande reizen:

01 Oktober 2014 - 01 April 2015

Nieuw Zeeland!!!

04 September 2010 - 01 April 2011

The world is not enough

19 Juni 2010 - 30 Augustus 2010

Mijn eerste reis

Landen bezocht: